sv

Ekonomiassistent

Växjö, Sweden

MiniFinder är ett snabbväxande företag inom IoT branschen som bygger morgondagens teknik baserat på positioneringsteknologi. Du kommer att komma till ett företag som genomsyras av god stämning och framåtanda. Som anställd på MiniFinder blir du en del av ett team som hela tiden strävar efter att bli bättre på alla plan.


Om jobbet

Just nu söker vi ingen inom teknisk support men vi välkomnar alltid spontanansökningar.


Arbetsuppgifter

  • Bokföring
  • Administration
  • Leverantörsbetalningar
  • Fakturering 
  • Avstämningar
  • Lönehantering

Vem är du?

  • Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
  • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
  • Du har lätt för att lära.
  • Du är noggrann och bra på att prioritera.
  • Du har god samarbetsförmåga.
  • Du är initiativrik och har en förmåga att tänka nytt.
  • Du har ett strukturerat och analytiskt arbetssätt.
  • Du har goda kunskaper i Excel.

Vi erbjuder dig

  • Möjligheten att representera ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner.
  • En utvecklande och spännande arbetsplats med högt tempo där vi alla arbetar mot gemensamma mål.
  • En betydande roll som ekonomiassistent i företagets satsning i världen.
  • Engagerade och kompetenta kollegor i en dynamisk arbetsmiljö.
  • Stora utvecklingsmöjligheter i din roll som ekonomassistent.
  • Årlig kick-off tillsammans med positiva kollegor.

Om anställningen

  • Omfattning: Heltid
  • Varaktighet: 6 månader eller längre
  • Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
  • Lön: Fast månads- vecko- eller timlön

Ansökan

Du är välkommen att skicka ditt CV och personliga brev till job@minifinder.com.